Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 8 Januari 2018

MINGGU ASPIRASI TINGKATAN 4 DAN TINGKATAN 1

UNIT Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling DESSO mengadakan Minggu Aspirasi Tingkatan 4 dan Tingkatan 1 di Dewan Warisan.


Pelajar Tingkatan 4 mengikuti aktiviti dalam program tersebut pada 8 dan 9 Januari, manakala pelajar Tingkatan 1 mengikutinya pada 10 dan 11 Januari.

Minggu Aspirasi diadakan untuk mengukuhkan jati diri pelajar Tingkatan 4 tentang motivasi belajar, dan program untuk pelajar Tingkatan 4 untuk mendedahkan persekitaran DESSO kepada pelajar yang baru masuk ke sekolah ini.

Pelajar Pembimbing Rakan Sebaya (PRS) membantu Guru Bimbingan dan Kaunseling, Tuan Haji Ramli bin Musa, dan Puan Hajah Kamar Bahnu binti T. Mohamed mengendalikan program untuk Tingkatan 1.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan