Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Selasa, 30 Januari 2018

PELAJAR DESSO DIPELAWA BELAJAR TAE KWAN DO

SENI pertahanan diri dari Korea, tae kwan do, yang belum pernah bertapak di DESSO diperkenalkan kepada pelajar hari ini semasa Perhimpunan Kokurikulum.


Sekumpulan penggiat seni itu, Turtle Warrior dari persatuan tae kwan do negeri Terengganu, tampil di hadapan pelajar untuk memperkenalkan seni itu dan membuat pertunjukannya secara ringkas, tetapi menarik perhatian pelajar dan guru dengan tepukan gemuruh.

Sungguhpun tae kwan do belum wujud di sekolah ini, terdapat segelintir pelajar sekolah ini yang telah mempelajari seni pertahanan diri itu dan pernah menyertai dan mendapat pingat perak dalam pertandingan peringkat kebangsaan yang diadakan di Kedah.

Pelajar yang berminat telah mendapatkan borang penyertaan yang diedarkan hari ini dan diserahkan pada hari Sabtu, 3 Februari ini ketika latihan pertama diadakan di Dewan Warisan sekolah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan