Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 18 Januari 2018

JOHAN MERENTAS DESA MENDAPAT HADIAH BASIKAL

PEMENANG bagi Kategori Lelaki 18, Perempuan 18, Lelaki 15, dan Perempuan 15 masing-masing menerima sebuah basikal dalam Kejohanan Merentas Desa Peringkat DESSO 2018 yang diadakan pada pagi ini.


Selain hadiah utama itu, mereka juga menerima sebuah hamper dan sebutir pingat atas kejayaan tersebut.

Dalam kejohanan itu, pasukan Rumah Garuda yang lebih dikenali sebagai Rumah Hijau muncul sebagai johan keseluruhan setelah mengumpulkan 2951 mata untuk mengetepikan penguasaan tiga lagi rumah sukan lain.

Tempat kedua dimenangi oleh Rumah Pelanduk (Rumah Biru), diikuti oleh Rumah Singa (Rumah Merah) dan Rumah Harimau (Rumah Kuning).

Kejohanan ini mempertandingkan lima kategori, iaitu Lelaki 18 dan Perempuan 18 (Tingkatan 4 dan 5), Lelaki 15 dan Perempuan 15 (Tingkatan 1, 2, dan 3), dan Pendidikan Khas.

Selain johan, pemenang-pemenang tempat kedua hingga ke-20 bagi setiap kategori menerima pingat dan hamper.

Hadiah-hadiah disampaikan oleh Timbalan Yang Dipertua PIBG, Pengetua SMKSO, dan Penolong Kanan Hal Ehwal Murid SMKSO.

Melalui kejohanan ini, peserta akan dipilih untuk mewakili DESSO dalam Kejohanan Merentas Desa Peringkat Daerah Dungun yang akan diadakan pada 25 Januari 2018 di Bandar Al-Mukhtafi Billah Shah, Dungun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan