Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 15 Januari 2018

SUMBANGAN BEG SEKOLAH DARIPADA BEKAS PELAJAR DESSO

LIMA puluh orang pelajar menerima sumbangan beg sekolah dalam satu majlis ringkas yang diadakan di Bilik Mesyuarat Gemilang pagi ini.


Penerima-penerima sumbangan itu terdiri daripada pelajar Tingkatan 1 hingga Tingkatan 6. Penyampaian sumbangan disempurnakan oleh Puan Hajah Noor Maziah binti A. Rahman, Pengetua DESSO.

Beg sekolah tersebut disumbangkan oleh seorang individu yang pernah menuntut di sekolah ini pada tahun 1981 hingga 1985. Laman ini difahamkan bahawa individu tersebut turut memberikan sumbangan yang sama kepada pelajar dari sekolah lain.

Pengetua DESSO dalam ucapannya meminta pelajar yang menerima sumbangan agar tidak berasa rendah diri, sebaliknya menggesa mereka agar belajar dengan bersungguh-sungguh sehingga berjaya dengan cemerlang dan seterusnya dapat memberikan sumbangan kepada orang lain pula suatu hari nanti.

Penyampaian sumbangan ini menjadi satu aktiviti dalam Program Sekolah Penyayang, dikendalikan oleh Unit Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling DESSO.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan