Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 1 Januari 2018

MINGGU ADAB PEMBUKA SESI BAHARU PERSEKOLAHAN

SMK Sultan Omar meneruskan tradisi mengadakan Minggu Adab sebagai pembuka sesi baharu persekolahan dengan slot pertamanya hari ini yang bermula pukul 11:00 pagi hingga 2:00 petang.


Program Minggu Adab dimulakan tiga tahun lalu dan diteruskan pada tahun ini dengan pengubahsuaian pelaksanaannya. Program ini pada tahun ini hanya melibatkan pelajar Tingkatan 1, Tingkatan 2, Tingkatan 3, dan Tingkatan 4 sahaja, manakala pelajar Tingkatan 5 dan Tingkatan 6 terus mengikuti sesi pengajaran dan pembelajaran (PdP).

Program ini mengemukakan empat modul utama yang membekalkan panduan tentang tatacara dan perlakuan yang sewajarnya bagi setiap pelajar. 

Program yang bermula hari ini akan berlangsung hingga 4 Januari ini. Walau bagaimanapun, setiap modul pada hari kedua hingga hari keempat nanti akan bermula pada pukul 8:00 pagi hingga 9:30 bagi pelajar Tingkatan 1 dan 2, dan 9:30 pagi hingga 10:30 pagi bagi pelajar Tingkatan 4 dan 5. Pada waktu lain, pelajar berkenaan mengikuti sesi pembelajaran di dalam bilik darjah seperti biasa.

Semua modul diadakan di Dewan Warisan kecuali bagi modul keagamaan diadakan di Surau Al-Ikhlas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan