Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 31 Julai 2017

SAYA SEJAHTERA DILANCARKAN SEMPENA DENGAN MINGGU AYUH SEJAHTERA PENDIDIKAN TERENGGANU

30 JULAI 2017 (AHAD) - UNIT Hal Ehwal Murid DESSO melancarkan Saya Sejahtera Peringkat SMKSO di Dataran Perhimpunan DESSO pagi ini.



Program ini dilancarkan dengan rasminya oleh Puan Hajah Noor Maziah binti A. Rahman, Pengetua SMKSO. Dalam majlis ini, Tuan Haji Rusli bin Mohd Nor, Penolong Kanan Hal Ehwal Murid membacakan mesej daripada Pengarah Pendidikan Negeri Terengganu, dan Encik Ruslan bin Haji Ismail, Penolong Kanan Pentadbiran, membacakan mesej daripada Menteri Besar Terengganu.

Majlis juga diserikan dengan pemotongan riben sebagai tanda pelancaran, diikuti deklamasi sajaka dan nyanyian lagu "Dadah Durjana".

Program Saya Sejahtera diisikan dengan aktiviti Pesan Bestari, Saya Sejahtera dalam PdP, Doa Pagi Saya Sejahtera, Tazkiatun Nafs, dan Ujian Pra-Program Minggu Ayuh Sejahtera dan Ujian Pasca-Program Minggu Ayuh Sejahtera. Aktiviti senamrobik juga diadakan pada 2 Ogos 2017.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan