Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Jumaat, 21 Julai 2017

RUMAH HARIMAU MASIH UNGGUL DALAM KEJOHANAN OLAHRAGA SMKSO

20 JULAI 2017 (KHAMIS) - Kejohanan Olahraga SMK Sultan Omar yang bermula pada 18 Julai 2017 berakhir tengah hari ini dengan Rumah Harimau (Kuning) mengekalkan status kontinjen pilihan apabila muncul sebagai johan sekali lagi pada kali ini.


Selain menjuarai acara kejohanan, Rumah Harimau turut memenangi Pertandingan Perbarisan Antara Rumah Sukan.

Perasmian penutupan disempurnakan oleh Tuan Haji Mokhtar bin Omar, Yang Dipertua Persatuan Ibu Bapa dan Guru SMKSO. Beliau turut menyampaikan hadiah kepada pemenang.

Kejohanan olahraga kali ini berjalan lancar kecuali acara petang 19 Julai 2017 (Rabu) telah dibawa ke hari berikutnya kerana hujan lebat dan petir.

Empat pasukan rumah sukan, Rumah Harimau, Rumah Garuda (Hijau), Rumah Singa (Merah), dan Rumah Pelanduk (Biru), bertanding dalam semua acara yang dilangsungkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan