Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 3 Julai 2017

BENGKEL MEMPERKASAKAN FROG VLE

3 JULAI 2017 (ISNIN) - Pengurusan sekolah mengadakan Ladap Memperkasakan Penggunaan Frog VLE kepada guru dan kakitangan sekolah.


Bengkel diadakan untuk memastikan guru dan pelajar menggunakan kemudahan PdP yang terdapat dalam Frog VLE pada tahap maksimum.

Bengkel terbahagi kepada dua sesi. Sesi pertama hari ini bermula pada pukul 2:00 petang yang dibimbing oleh Penyelaras PKG Seri Dungun dan dibantu oleh pegawai dari Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Terengganu. Sesi kedua diadakan pada 5 Julai 2017, yang dikendalikan oleh guru-guru Teknologi Maklumat SMKSO, yang diketuai oleh Puan Wardah binti Salleh.

Dalam bengkel itu, peserta ditunjukkan kaedah membina bahan yang paling mudah dan cepat untuk kegunaan PdP.

Bengkel disempurnakan perasmiannya oleh Puan Hajah Noor Maziah binti A. Rahman, Pengetua SMK Sultan Omar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan