Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 17 Julai 2017

PELANCARAN FROG WINNER UNTUK MENINGKATKAN PERATUSAN PENGGUNAAN VLE FROG

16 JULAI 2017 (AHAD) - SMKSO melancarkan Program Frog Winner semasa Perhimpunan Mingguan pada pagi ini yang disempurnakan oleh Puan Hajah Noor Maziah binti A. Rahman, Pengetua SMKSO.


Menurut Guru Kanan Mata Pelajaran Vokasional dan Teknik, Puan Norhaida binti Abas, program ini diilhamkan oleh Pengetua DESSO untuk meningkatkan peratusan penggunaan VLE Frog dalam kalangan pelajar dan guru SMKSO.

Untuk meningkatkan peratusan penggunaan itu, guru dan pelajar dikehendaki menggunakan e-mel Yes yang terdapat dalam program VLE Frog sebagai e-mel utama, menggunakan Google Drive sebagai ganti pemacu pen, mencipta dan menjawab kuiz, serta pelajar menjawab tugasan yang diberikan oleh guru melalui laman mata pelajaran masing-masing.

Dalam program hari ini, tiga orang pelajar dan dua orang guru telah dipilih sebagai pemenang berdasarkan jumlah akses masuk dan tempoh melaksanakan akses dalam VLE Frog.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan