Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Jumaat, 7 Julai 2017

WARGA SMKSO BERHARI RAYA

6 JULAI 2017 (KHAMIS) - SMK Sultan Omar mengadakan Sambutan Hari Raya Aidilfitri Peringkat Sekolah hari ini serentak dengan sekolah-sekolah lain di Terengganu.


Jamuan hari raya diadakan mulai pukul 10:00 pagi hingga 12:30 tengah hari di ruang hadapan blok Pendidikan Khas Integrasi SMKSO.

Semua pelajar, guru, kakitangan sokongan, dan kakitangan swasta terlibat menjayakan program yang diadakan pada setiap tahun ini. Sepanjang program berlangsung, warga SMKSO dan tetamu yang hadir disajikan dengan persembahan kumpulan kugiran sekolah.

Turut hadir dalam majlis itu ialah bekas pengetua SMKSO, iaitu Tuan Haji Md Zain bin Muda dan isteri, Encik Wan Su bin Wan Jaffar dan isteri, dan Encik Abdul Rahman bin Husin.

Yang Dipertua PIBG, Tuan Haji Mokhtar bin Omar dan beberapa orang AJK PIBG turut hadir. Pejabat Pendidikan Daerah Dungun diwakili oleh tiga orang pegawai SISC, Encik Mohd Isham bin Embong, Encik Muhamad Azni bin Mat Zin, dan Encik Faizal bin Amran.

Selain itu, turut hadir ialah wakil agensi luar, antaranya ialah Universiti Teknologi Mara (UiTM), dan Agensi Antidadah Kebangsaan Cawangan Dungun, 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan