Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Rabu, 14 Februari 2018

MAJLIS PERSARAAN USTAZAH HAJAH MAZIAH EMBONG

KELAB Guru dan Kakitangan dan Pengurusan DESSO mengadakan majlis ringkas untuk meraikan persaraan Puan Hajah Maziah binti Embong, Guru Pendidikan Islam, di Bilik Mesyuarat Gemilang DESSO tengah hari ini.


Puan Hajah Maziah yang akan bersara awal pada 16 Februari 2018, memulakan karier keguruannya pada 8 Januari 1991. Beliau berkhidmat di DESSO mulai 16 Januari 2014.

Beliau memegang jawatan Pengerusi Panitia Pendidikan Islam yang banyak terlibat dengan program seperti pelaksanaan Minggu Adab yang diadakan di sekolah ini pada awal sesi persekolahan mulai 2016. Tugas besar terakhirnya yang baru dilaksanakan ialah Pelancaran Program Sahsiah Unggul Murid (SUMUR) bagi tahun 2018 semalam.

Dalam ucapannya, Puan Hajah Maziah mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih atas kerjasama pengurusan sekolah dan rakan-rakan guru yang memastikan beliau dapat menjalankan tugas dengan lancar.

Selepas mengetik kad perakam waktu terakhirnya, beliau dihantar pulang oleh guru-guru dan menerima lambaian terakhir daripada pelajar DESSO yang berbaris di sepanjang jalan dari Pejabat Pengurusan DESSO hingga pintu pagar utama sekolah.

Beliau dijadualkan akan diraikan sekali lagi dalam majlis persaraan bersama dengan beberapa orang guru lagi. Majlis dijadualkan akan diadakan pada 28 Mac 2018.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan