Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Sabtu, 24 Februari 2018

AJK PIBG DIKEKALKAN UNTUK SATU SESI LAGI

KESEMUA ahli jawatankuasa ibu bapa dalam Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) DESSO dikekalkan dalam Mesyuarat Agung PIBG Ke-41 yang diadakan pada hari ini.


Pengekalan itu yang dicadangkan oleh ahli PIBG memperlihatkan Tuan Haji Mokhtar bin Omar, Yang Dipertua sesi 2016-2017, Encik Chong Yep Kin, Naib Yang Dipertua sesi 2016-2017 dikekalkan untuk tempoh 2018-2019.

Turut dikekalkan ialah ahli jawatankuasa dari kalangan ibu bapa, iaitu Encik Rashid bin Abu Bakar, Encik Rosdi bin Harun, Puan Marizah binti Mat Baru, Puan Hasnah binti Haji Abbas Khutty, Dr. Sharifah Fauziah binti Syed Draman, Encik Arif Tan bin Abdullah, dan Puan Khun Wan Pin.

Walaupun begitu, mesyuarat memilih dua orang Pemeriksa Kira-kira yang baharu, iaitu Puan Noraini binti Kamaruddin dan Encik Zainuddin bin Zakaria.

Ahli jawatankuasa dari kalangan guru akan dilantik oleh Pengetua DESSO sendiri.

Mesyuarat agung tersebut disempurnakan perasmiannya oleh Yang Berbahagia Dato' Haji Din bin Adam, Pegawai Pembangunan Dungun.

Sementara itu, ibu bapa yang hadir didedahkan dengan sistem Persekitaran Pembelajaran Maya atau lebih dikenali dengan Virtual Learning Environmet (VLE) yang diperkenalkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia.

Selain mengikuti majlis perasmian dan mesyuarat, ahli-ahli PIBG dari kalangan ibu bapa dan guru yang bernasib baik telah memenangi hadiah cabutan bertuah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan