Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Rabu, 15 Julai 2020

PELAJAR BUKAN PEPERIKSAAN KEMBALI KE SEKOLAH

PELAJAR SMKSO yang tidak terlibat dengan peperiksaan awam mula kembali ke sekolah hari ini setelah "bercuti" akibat penularan wabak Covid-19 dan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang bermula semasa cuti pertengahan penggal satu persekolahan.


Dengan hadirnya pelajar Tingkatan 1, 2, 3, dan 4 ke sekolah, semua warga pelajar kembali meneruskan pelajaran masing-masing secara rasmi, selepas pelajar Tingkatan 5 dan Tingkatan 6 mula ke sekolah semula pada 24 Jun 2020 lalu.

Kedatangan mereka di sambut di pintu pagar utama sekolah dengan pemeriksaan suhu badan yang dikendalikan oleh guru yang bertugas khas. Mereka kemudiannya bergerak ke kaunter tingkatan masing-masing untuk mencatatkan suhu badan mereka pada kertas yang disediakan dengan dibantu oleh guru yang bertugas.

Tinjauan mendapati bahawa terdapat pelajar yang sudah tiba di sekolah pada pukul 6:45 pagi ketika guru bertugas sibuk menyediakan laluan mengikut tingkatan, mengagihkan pen, pencuci tangan, dan kertas catatan suhu di kaunter tingkatan yang disediakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan