Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Ahad, 12 Julai 2020

UNIT BIMBINGAN DAN KAUNSELING MERAIKAN HARI LAHIR PELAJAR

SERAMAI 28 orang pelajar Tingkatan 5 dan Tingkatan 6 diraikan dalam Majlis Sambutan Hari Lahir di Bilik Mesyuarat Gemilang pagi ini.


Majlis yang merupakan aktiviti di bawah Program Amalan Guru Penyayang dan dianjurkan Unit Bimbingan dan Kaunseling SMKSO itu meraikan pelajar yang menyambut hari lahir pada bulan Januari hingga Julai tahun ini. Program itu diadakan lewat akibat daripada pengisytiharan Perintah Kawalan Pergerakan untuk mengekang penyebaran wabak Covid-19.

Dalam majlis ringkas yang disempurnakan oleh Tuan Haji Che Rashid bin Sulong, Pengetua Cemerlang SMKSO itu, pelajar menerima cenderamata, di samping aktiviti memotong kek hari lahir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan