Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Ahad, 21 Jun 2020

MAJLIS SANJUNGAN BUDI LAMBAIAN KASIH UNTUK CIKGU HAJI ELIAS DAN CIKGU ROSMALINA

KELAB Guru dan Kakitangan DESSO mengadakan majlis khas untuk seorang guru SMKSO yang menamatkan perkhidmatan dan seorang guru yang bertukar ke sekolah lain pada pagi ini. 



Majlis yang dilangsungkan melalui terminal Google Meet hari ini khusus untuk memberikan penghargaan kepada Tuan Haji Elias bin Haji Othman, Guru Akademik Biasa Bahasa Melayu yang bersara wajib pada 27 April 2020 yang lalu.

Tuan Haji Elias mula berkhidmat di sekolah ini pada 1 Mac 2003 setelah bertukar dari SMK Sura. Sebelumnya beliau bertugas di SMK Ahmad, Pekan, Pahang, dan bertukar ke Terengganu untuk berkhidmat di SMK Padang Pulut.

Selain itu, majlis turut merakamkan ucapan terima kasih kepada Puan Rosmalina binti Abd. Rashid, Guru Kanan Mata Pelajaran Sains dan Matematik, yang bertukar ke SMK Sura dengan jawatan yang setara. Puan Rosmalina mula bertugas di SMKSO pada 16 Disember 2015. Tempat yang ditinggalkannya digantikan oleh Encik Ahmad Burham bin Awang.

Kedua-duanya menerima hadiah penghargaan daripada pelbagai pihak, termasuk hadiah peribadi di Bilik Mesyuarat Gemilang, SMKSO, yang diikuti oleh guru lain melalui Google Meet.

Majlis di Bilik Mesyuarat Gemilang turut disertai oleh Tuan Haji Mokhtar bin Omar, Yang Dipertua PIBG SMKSO bersama-sama Tuan Haji Che Rashid bin Sulong, Pengetua Cemerlang, dan semua Guru Penolong Kanan dan Guru Kanan Mata Pelajaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan