Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Selasa, 9 Oktober 2018

WARGA DESSO MEMASAK LIMA KAWAH BUBUR ASYURA DAN DUA PERIUK BUBUR LAMBUK

UNIT Kokurikulum DESSO mengadakan majlis memasak bubur asyura dan bubur lambuk pada hari ini. Program yang bermula 7:00 pagi itu selesai sepenuhnya pada pukul 3:30 petang.



Program ini diadakan sebagai penutup kegiatan kokurikulum DESSO pada tahun ini, di samping menjadi aktiviti bagi pelajar Tingkatan 3 yang sedang menjalani Aktiviti Pasca-PT3.

Pelajar, guru dan pekerja sekolah terlibat dengan bergilir-gilir mengacau lima kawah asyura dan dua periuk besar bubur lambuk yang diadakan di pekarangan blok PPKI.

Kawah dibahagikan kepada rumah sukan Harimau, Garuda, Singa, dan Pelanduk, dan PIBG, manakala bubur lambuk disediakan oleh PPKI dan Tingkatan Enam.

Turut hadir dalam majlis itu ialah pengetua dari sekolah yang berhampiran, termasuk Puan Hajah Noor Maziah A. Rahman, bekas pengetua DESSO yang kini berkhidmat di Sekolah Menengah Sains Dungun.

Bubur asyura dan bubur lambuk itu dibahagi-bahagikan kepada semua pelajar, guru, kakitangan sekolah, dan pekerja swasta.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan