Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Ahad, 28 Oktober 2018

TINGKATAN ENAM BERJAMU AKHIR TAHUN DI HOTEL UITM

PELAJAR Tingkatan Enam DESSO mengadakan Jamuan Akhir Tahun 2018 di Dewan Bidara, Hotel UiTM Kampus Dungun hari ini.


Jamuan dengan tema "DESSO Revolution Annual Award" itu yang dikendalikan oleh pelajar-pelajar Tingkatan Enam Bawah, dihadiri oleh semua pelajar dan guru Tingkatan Enam. Yang turut hadir ialah Pengetua, Tuan Haji Zulkifley, Penolong Kanan Pentadbiran, Puan Hajah Wan Nooriman, Penolong Kanan Hal Ehwal Murid, Tuan Haji Rusli bin Mohd Noor, dan Penolong Kanan Kokurikulum, Encik Apandi bin Harun.

Dalam majlis itu, guru dan pelajar Tingkatan Enam Atas diberikan penghargaan dalam beberapa kategori, dan dikendalikan menyerupai majlis penganugerahan bintang popular dan festival filem.

Ditambah dengan hari ini yang diumumkan sebagai hari cuti peristiwa bersempena dengan pertandingan akhir Piala Malaysia yang melibatkan negeri Terengganu, majlis makan tengah hari ini berlangsung dalam keadaan meriah dengan persembahan pelajar dan cabutan bertuah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan