Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 12 Julai 2018

LAMBAIAN UNTUK PUAN HAJAH NOOR MAZIAH

PUAN Hajah Noor Maziah binti A. Rahman yang bertukar ke Sekolah Menengah Sains Dungun diraikan dalam Majlis Lambaian Kasih bersama dengan pelajar pagi ini.


Dalam majlis itu, beliau dipersembahkan nyanyian dan deklamasi sajak perpisahan oleh pelajar Tingkatan Enam, dan menerima hadiah penghargaan daripada beberapa unit pelajar. Beliau tidak dapat menahan sebak apabila pelajar yang hadir mengucapkan terima kasih dan pelajar perempuan bersalam dengannya.

Selepas majlis itu, Puan Hajah Noor Maziah mengetik perakam waktu terakhir di sekolah ini, dan dihantar ke Sekolah Menengah Sains oleh barisan pengurusan DESSO.

Dalam perjalanan dari Pejabat Pengurusan dan Pentadbiran DESSO ke pintu pagar utama DESSO, beliau menerima lambaian kali terakhir daripada pelajar yang berbaris di kiri dan di kanan jalan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan