Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Rabu, 11 Julai 2018

LAMBAIAN KASIH PERTUKARAN PUAN HAJAH NOOR MAZIAH

WARGA DESSO mengadakan Majlis Lambaian Kasih khas untuk meraikan pertukaran Puan Hajah Noor Maziah binti A. Rahman yang diadakan di Dewan Warisan tengah hari ini.


Puan Hajah Noor Maziah mula berkhidmat di DESSO 24 Oktober 2016, menggantikan Encik Wan Su bin Wan Jaffar yang telah tamat perkhidmatan beberapa hari sebelum itu. Sebelum ini beliau merupakan Pengetua SMK Seri Paka, Dungun. Beliau ialah pengetua yang ke-24 DESSO semenjak penubuhan sekolah ini pada tahun 1959, dan merupakan pengetua wanita yang kedua selepas Puan Hajah Ainun Jamilah binti Mohd Ali yang berkhidmat pada tahun 1992. 

Beliau bertukar ke Sekolah Menengah Sains Dungun mulai minggu ini. Sebelum diraikan dalam majlis ini, beliau merasmikan Dataran Bonda dan Galeri Nilakandi Jauhari yang diusahakan semasa perkhidmatannya di sekolah ini.

Turut hadir dalam majlis meraikannya ialah wakil Pegawai Pendidikan Daerah Dungun, Yang Dipertua dan Naib Yang Dipertua PIBG DESSO, wakil dari Bank Rakyat, dan beberapa orang wakil agensi luar yang terlibat dalam sarana sekolah.

Dalam majlis itu, Puan Hajah Noor Maziah disajikan dengan persembahan deklamasi puisi dan dendangan lagu yang disampaikan oleh Encik Suhaimi bin Mohd Salleh, Puan Nor Shadida binti Nor Rizen, dan Encik Ahmad Burham bin Ibrahim. Sebelum guru menyanyikan lagu yang dipopularkan oleh Allahyarham Sudirman Haji Arshad, "Pelangi Petang", Puan Hajah Noor Maziah turut menyanyikan sebuah lagu kegemarannya.

Dalam majlis itu juga beliau menerima hadiah penghargaan daripada pelbagai unit kurikulum, kokurikulum, kakitangan swasta, dan agensi yang berkaitan dengan sekolah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan