Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Ahad, 6 Mei 2018

KEHADIRAN IBU BAPA KE MAJLIS TEMU MURNI STPM PENGGAL 2 AMAT BAIK

JAWATANKUASA Projek Kecemerlangan STPM mengadakan Majlis Temu Murni STPM Penggal 2 di Bilik Mesyuarat Gemilang pagi ini.


Majlis tersebut mempertemukan ibu bapa dan penjaga pelajar dan pelajar Tingkatan 6 Atas yang akan menghadapi STPM Penggal 2 pada 22 hingga 24 Mei ini dengan guru-guru Tingkatan Enam.

Dalam majlis itu, ibu bapa dan pelajar didedahkan pencapaian sebenar dan potensi anak-anak masing-masing berdasarkan keputusan Peperiksaan Percubaan Penggal 2 yang diadakan pada minggu akhir bulan April lalu.

Puan Hajah Noor Maziah binti A. Rahman, Pengetua SMKSO dalam ucapannya berharap agar pelajar dapat meningkatkan usaha untuk membaiki keputusan walaupun masa sudah sangat suntuk.

Kehadiran ibu bapa dan penjaga ke majlis itu amat baik kerana tujuh orang ibu bapa sahaja yang tidak hadir kerana masalah atau urusan tertentu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan