Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Jumaat, 8 Mei 2015

PELAJAR PRA-U BAWAH SESI 2016 WARGA BAHARU SMKSO

5 MEI 2015 (Selasa) -  SMK Sultan Omar menerima warga baharu hari ini apabila 46 orang pelajar lepasan SPM 2014 mendaftar sebagai pelajar Pra-U Bawah bagi pengajian sesi 2016 di Dewan Warisan pagi ini.



Kesemua pelajar tersebut merupakan lepasan dari SMK Sultan Omar, SMK Seri Dungun, SMK Pulau Serai, dan SMK Kompleks Rantau Abang. Pendaftaran pelajar-pelajar tersebut dijalankan oleh Persatuan Pra-U dengan diselia oleh Guru Akademik Tingkatan 6. 

Sebaik-baik sahaja mendaftar, mereka akan menjalani Minggu Suai Kenal Pelajar Pra-U Bawah akan berlangsung hingga minggu hadapan yang dikendalikan oleh Unit Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling.

Mereka akan mengikuti pengajian Penggal 1 pada tahun ini dan menduduki peperiksaan pada bulan November nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan