Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Rabu, 20 Mei 2015

JAMUAN MERAIKAN PERTUKARAN GURU

18 MEI 2015 (Isnin) - KELAB Guru dan Kakitangan SMK Sultan Omar mengadakan jamuan meraikan guru yang bertukar di sekolah-sekolah di daerah Dungun pada petang ini, sejurus selepas merayakan Hari Guru Peringkat Sekolah.




Seramai 13 orang guru telah bertukar mulai awal tahun hingga April 2015 yang lalu yang melibatkan guru yang telah mengajar dalam tempoh yang lama di sekolah ini, di samping keperluan kepada guru opsyen tertentu di sekolah lain.

Majlis jamuan ringkas diadakan di kantin sekolah dengan penyampaian hadiah kenang-kenangan. Puan Nor Shafura binti Mat Ali yang bertukar ke SMK Kompleks Padang Jambu memberikan ucapan yang mewakili guru-guru lain.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan