Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 16 Januari 2020

SINGA MENGAUM LAGI...

RUMAH Singa, yang lebih dikenali sebagai Rumah Merah, mengekalkan kejuaraan yang dimenangi pada tahun lalu dalam Kejohanan Merentas Desa Peringkat Sekolah 2020.


Kejayaan pada tahun ini lebih berkualiti kerana kebanyakan kedudukan teratas dalam kategori-kategori yang dipertandingkan diungguli oleh peserta dari pasukan tersebut.

Tempat kedua dimenangi oleh Rumah Harimau (Kuning), selepas pada tahun lepas menduduki tempat tercorot, diikuti oleh Rumah Garuda (Hijau) dan Rumah Pelanduk (Biru).

Para pemenang menerima pingat dan hamper yang disampaikan di Dewan Warisan. Kejohanan kali ini dimeriahkan dengan acara cabutan bertuah kepada pelajar yang menyertai pertandingan dan guru yang semuanya menjadi pegawai pertandingan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan