Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Rabu, 8 Januari 2020

HAJI CHE RASHID PENGETUA CEMERLANG

PENGETUA SMKSO ke-26, Tuan Haji Che Rashid bin Sulong memulakan kecemerlangan pada awal tahun baharu 2020 dengan memperoleh pangkat Pengetua Cemerlang DG54.


Beliau bersama dengan lima orang pengetua lain menerima sijil kenaikan pangkat itu daripada Encik Salim bin Ab. Ghani,Pengarah Pendidikan Negeri Terengganu yang baharu di Jabatan Pendidikan Negeri Terengganu hari ini. 

Pengetua lain yang menerima pelantikan yang sama adalah dari SMK Sultan Sulaiman, SMK Seri Nering, SMK Padang Midin, SMK Seeri Nilam, dan SMK Seri Serating.

Sebelum ini, Pengetua Cemerlang SMKSO ialah Encik Abdul Rahman bin Husin, yang menjadi pengetua pada tahun 2009 hingga 2013.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan