Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 1 Mac 2018

SUMUR MODUL BERBUDI BAHASA DAN PENAMPILAN DIRI

UNIT HAL EHWAL MURID DESSO mengadakan Program Sahsiah Unggul Murid (SUMUR) Modul Berbudi Bahasa dan Penampilan Diri hari ini.


Kedua-dua modul melibatkan semua pelajar Islam dan bukan Islam yang dijalankan serentak di Surau Al-Ikhlas dan Dewan Warisan. Tiga slot disediakan untuk memenuhi keperluan kedua-dua modul itu.

Program bermula dengan pelajar Islam mengikuti acara bacaan Surah Yasin, sembayang hajat berjemaah, dan sembahyang sunat duha di Surau Al-Ikhlas, manakala pelajar bukan Islam diisi dengan program yang dikendalikan oleh Encik Shee Soon Yee di Dewan Warisan.

Slot kedua ialah Ceramah tentang budi bahasa disampaikan oleh Tuan Haji Mohd Hanifuddin bin Salleh dan Tuan Haji Ghazali Abdullah di Surau Al-Ikhlas. Program di Dewan Warisan pula dijalankan ceramah kesihatan daripada pegawai kesihatan dari Klinik Kuala Dungun tentang talasemia untuk mengisi slot Modul Penampilan Diri.

Slot ketiga diisikan dengan ceramah "Remaja Cemerlang Sahsiah Unggul" yang disampaikan oleh Ustaz Taufik dari SMK Bukit Besi di Surau Al-Ikhlas, manakala pelajar bukan Islam mengikuti tayangan filem yang bertemakan budi bahasa dan penampilan diri di Dewan Warisan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan