Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Rabu, 28 Mac 2018

SANJUNGAN BUDI DAN LAMBAIAN KASIH UNTUK YANG BERSARA

MAJLIS khas untuk meraikan persaraan empat orang guru dan seorang kakitangan sekolah, Majlis Sanjungan Budi dan Lambaian Kasih, diadakan hari ini di Dataran Perhimpunan dan Dewan Warisan.


Majlis di Dataran Perhimpunan diadakan khusus untuk pelajar yang turut dihadiri oleh Tuan Haji Abdul Muie bin Ngah, Pegawai Pendidikan Daerah Dungun. Dalam majlis itu, setiap orang guru berkenaan memberikan ucapan kepada pelajar, di samping menerima hadiah daripada pelajar. Tuan Haji Abdul Muie turut menyampaikan Sijil Penghargaan Perkhidmatan daripada Kerajaan Malaysia kepada yang bersara.

Majlis bersama dengan guru yang disertai jamuan diadakan di Dewan Warisan, dan turut dihadiri oleh Tuan Haji Mokhtar bin Omar, Yang Dipertua Persatuan Ibu Bapa dan Guru.

Guru yang bersara ialah Encik Wan Ahmat bin Wan Manan, Penolong Kanan Kokurikulum, yang bersara wajib pada 24 Mac 2018, dan Puan Hajah Maziah binti Embong, Guru Pendidikan Islam yang bersara pilihan pada 16 Februari 2018 yang lalu.

Sementara itu, dua orang guru lain yang akan bersara turut diraikan. Puan Hajah Rosnah binti Hashim, Guru Akademik Bahasa Melayu Tingkatan Enam akan bersara wajib pada 5 April 2018, dan Tuan Haji Ramli bin Musa, Guru Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling, akan bersara pilihan pada bulan Mei 2018 nanti.

Encik Wan Ahmat bin Wan Manan mula berkhidmat di DESSO pada 16 Julai 2011 sebagai Penolong Kanan Kokurikulum, manakala Puan Hajah Maziah binti Embong memulakan perkhidmatannya di sekolah ini pada 16 Januari 2014.

Puan Hajah Rosnah pula berkhidmat di sekolah ini pada 1 Mei 1994, sementara Tuan Haji Ramli memulakan perkhidmatannya di sekolah ini pada 16 Januari 2010.

Sementara itu, pembantu tadbir yang bersara ialah Puan Zainun binti Ali, yang memulakan perkhidmatannya di DESSO pada 16 Jun 2009, akan bersara pada 13 Mei 2018.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan