Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Sabtu, 28 Oktober 2017

PERKHEMAHAN UNIT BERUNIFORM DESSO

26 OKTOBER 2017 (KHAMIS) - Unit Kokurikulum DESSO menganjurkan Perkhemahan Unit Uniform yang berlangsung mulai tengah hari ini hingga tengah hari 28 Oktober 2017 (Sabtu) ini.


Perkhemahan yang diadakan di padang sekolah itu disertai oleh lebih kurang 200 orang ahli daripada 10 unit uniform yang terdapat di sekolah ini.

Sepanjang perkhemahan itu, peserta didedahkan dengan pelbagai aktiviti kemahiran dalam bentuk pertandingan, antaranya pembinaan gajet, pertolongan cemas, persembahan teater, lari merentas halangan, mencari harta karun, dan gotong-royong.

Selain aktiviti tersebut, pada hari Jumaat, akan diadakan Malam Anugerah Kecemerlangan Kokurikulum 2017, yang dijangka akan disempurnakan perasmiannya oleh Yang Berbahagia Dato; Haji Din bin Adam, Pegawai Pembangunan Dungun. Anugerah itu akan melibatkan pemberian penghargaan kepada pelajar dan guru yang cemerlang dalam aktiviti kokurikulum sepanjang tahun ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan