Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 27 April 2017

MAJLIS PENUTUPAN MINGGU STEM DAN ANUGERAH KECEMERLANGAN 2016

27 APRIL 2017 (KHAMIS) - DESSO mengadakan program tahunan, Majlis Anugerah Kecemerlangan DESSO 2016 di Dewan Warisan pagi ini. Dalam majlis itu, disampaikan anugerah kategori guru dan kategori pelajar. 


Majlis disempurnakan oleh Yang Berbahagia Dato' Haji Din bin Adam, Pegawai Pembangunan Dungun, dan turut dihadiri oleh Encik Che Mohd Yusri bin Che Hashim, wakil dari Pejabat Pendidikan Daerah Dungun, dan Tuan Haji Mokhtar bin Omar, Yang Dipertua PIBG.

Kehadiran perasmi dan tetamu lain disambut dengan paluan gendang besar oleh pelajar Cina, dan pertunjukan silat oleh Muhammad Mustaqim, pelajar Pra-U Atas Gemilang.

Empat puluh sembilan orang guru diberikan anugerah kerana lonjakan dari segi kelulusan dan gred purata sekolah tahun 2016, manakala dan empat puluh tiga orang pelajar menerima hadiah kecemerlangan dalam peperiksaan PT3, SPM, dan STPM 2016.

Selain itu, tiga orang pelajar dipilih menerima hadiah khas. Pelajar terbaik SPM 2016, Norhafiefa Alieya binti Hamzah, dipilih sebagai penerima Anugerah Tokoh Akademik, Muhammad Fakhrul Hakimin bin Haji Mokhtar menerima Anugerah Tokoh Sahsiah Unggul, dan Sharifah Aqilah Farhana binti Syed Ali, pemain petanque peringkat negeri dan kebangsaan, dipilih untuk menerima Anugerah Tokoh Koakademik.

Pada majlis yang sama, Minggu STEM 2017 juga ditutup dengan rasminya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan