Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 16 Mac 2017

SMKSO TIGA TERBAIK KEJOHANAN TREK DAN PADANG SEKOLAH DAERAH DUNGUN 2017

16 MAC 2016 (KHAMIS) - Kontinjen olahraga DESSO yang bersaing dalam Kejohanan Trek dan Padang Sekolah Daerah Dungun ke-48 menduduki tiga tempat teratas apabila meraih lapan emas, 12 perak, dan 8 gangsa.


Pencapaian tersebut membolehkan kontinjen DESSO menduduki tempat ketiga di belakang kontinjen SMK Paka dan SMK Seri Paka. Walaupun berada pada kedudukan ketiga, atlet DESSO mencatat peningkatan dengan memungut lebih satu pingat emas berbanding dengan tahun lepas.

Kejohanan tersebut berlangsung di Trek Olahraga SMK Sultan Omar bermula pada 12 Mac 2017 (Ahad) lalu dan berakhir pada tengah hari ini.

Selain itu, pasukan perbarisan DESSO memenangi hadiah pertama Pertandingan Perbarisan Olahraga kali ini yang diadakan semasa perarakan masuk kontinjen sebelum acara perasmian kejohanan bermula.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan