Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 2 Mac 2017

MESYUARAT AGUNG PIBG KE-45 SERENTAK DENGAN PENYERAHAN BKAP1M

2 MAC 2017 (KHAMIS) - Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) DESSO mengadakan Mesyuarat Agung PIBG ke-45 di Dewan Warisan hari ini.


Perasmian mesyuarat agung disempurnakan oleh Encik Shamsul Baharie bin Shafie, Ketua Unit Pengurusan Sekolah, Pejabat Pendidikan Daerah Dungun, mewakili Yang Berbahagia Datuk Haji Din Adam, Pegawai Pembangunan Daerah Dungun.

Sebelum mesyuarat dijalankan, dirasmikan juga Majlis Penyerahan Bantuan Khas Awal Persekolahan 1Malaysia (BKAP1M) kepada pelajar yang layak.

Mesyuarat agung PIBG kali ini mengadakan pemilihan ahli jawatankuasa yang baharu. Walau bagaimanapun, ahli-ahli mengekalkan Tuan Haji Mokhtar bin Omar sebagai Yang Dipertua.

Selain itu, majlis hari ini turut diserikan dengan cabutan bertuah yang terbuka kepada guru dan ibu bapa pelajar yang hadir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan