Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Ahad, 2 Ogos 2015

PEGAWAI POLIS MELAWAT SMKSO - SEKOLAH ANGKAT PDRM DUNGUN

2 OGOS 2015 (AHAD) - PEGAWAI polis dari Balai Polis Daerah Dungun berkunjung ke SMK Sultan Omar pagi ini bersempena dengan pemilihan sekolah ini sebagai sekolah angkat PDRM.

Pelancaran Sekolah Angkat PDRM telah dilaksanakan pada bulan April lalu dengan kerjasama Jabatan Pendidikan Negeri Terengganu, dan SMK Sultan Omar antara dua buah sekolah di Dungun yang terpilih.



Dalam ucapannya ketika Perhimpunan Mingguan Khas, Ketua Polis Daerah Dungun, Supt. Ahmad Zailani bin Yaacob berharap pelajar sekolah ini tidak terlibat dengan aktiviti yang menyalahi peraturan, seperti berlumba atau merempit, mengambil atau mengedar dadah, bergaduh, mencuri, meragut, dan sebagainya. Beliau memberikan amaran bahawa beliau dan anak-anak buahnya tidak akan teragak-agak untuk menangkap pelajar yang terlibat dengan kegiatan-kegiatan tersebut.

Turut hadir ialah Pegawai Perhubungan Polis Sekolah, Sarjan Mejar Detektif Mohamad bin Abdullah, dan ASP Efendi bin Mohamad.

Sebelum itu, Penolong Kanan Pentadbiran, Encik Ruslan bin Haji Ismail, menyampaikan ucapan alu-aluan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan