Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 18 Mei 2020

MAJLIS KHATAM AL-QURAN MELALUI GOOGLE MEET

PANITIA Pendidikan Islam menganjurkan Majlis Khatam al-Quran secara ringkas melalui aplikasi Google Meet selepas Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah.


Dalam majlis itu, Ustaz Za'imuddin bin Husain, Setiausaha Majlis Khatam al-Quran mengetuai acara yang disertai oleh guru dan pelajar.

Sebelum itu, guru dan pelajar yang mengikuti sesi tersebut di rumah masing-masing diberikan halwa kalbu oleh Ustaz Ahmad Zakwan bin Mohd melalui ceramah ringkasnya tentang hikmah Ramadan.

Puan Hajah Suhaima binti Abdullah, Guru Kanan Mata Pelajaran Kemanusiaan, selaku Penyelaras Majlis Khatam al-Quran menjelaskan bahawa beberapa aktiviti maya dalam Program Ihya Ramadan kali ini telah dilaksanakan. Hadiah pertandingan akan diserahkan kepada pemenang pada waktu yang sesuai nanti. 

Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada guru dan kakitangan sekolah yang bermurah hati menjayakan program prihatin sekolah, khususnya penyerahan zakat dan bantuan kepada pelajar miskin yang telah disempurnakan pada 9 Mei 2020 lalu. Pengagihan tersebut menggunakan wang daripada potongan zakat guru oleh MAIDAM, zakat peribadi guru, Tabung Covid-19 anjuran PIBG, Tabung Amal Jariah DESSO, dan Tabung Ihya Ramadan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan