Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Ahad, 22 September 2019

PELAJAR CEMERLANG PERCUBAAN PT3 DAN SPM TERIMA HADIAH PENGHARGAAN

TUAN Haji Che Rashid bin Sulong, pengetua ke-26 DESSO bertemu dengan pelajar secara rasmi dalam Perhimpunan Mingguan DESSO pagi ini.



Selain kali pertama berucap kepada pelajar Tingkatan 1 hingga Tingkatan 6, beliau juga turut melaksanakan tugas menyampaikan hadiah penghargaan kepada pelajar yang menunjukkan kecemerlangan dalam Peperiksaan Percubaan PT3 dan SPM yang dijalankan pada bulan lepas.

Hadiah kecemerlangan itu dibahagikan kepada pelajar dan guru. Kategori pelajar terdiri daripada Prestasi Cemerlang Mengikut Kelas PT3 dan SPM, Lompatan Saujana PT3 dan SPM, Pelajar Terbaik PT3 dan SPM, manakala guru yang berkenaan menerima penghargaan bagi kategori Prestasi Cemerlang Panitia PT3 dan SPM.

Dalam ucapannya, Tuan Haji Che Rashid mahu pelajar DESSO meningkatkan pencapaian dalam bidang akademik, dan turut menunjukkan kecemerlangan dalam aspek akhlak dan etika, dan kokurikulum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan