Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 13 Jun 2019

SAMBUTAN AIDILFITRI DESSO MERIAH

KELAB Guru dan Kakitangan DESSO, dengan dukungan daripada Pengurusan dan Pentadbiran DESSO, mengadakan Sambutan Aidilfitri DESSO di Dewan Warisan hari ini.


Dalam sambutan yang diadakan serentak oleh semua sekolah di negeri Terengganu itu, DESSO menampilkan tema suasana desa dengan gambar rumah tradisional dan peralatan sambutan hari raya secara tradisional menghiasi pentas Dewan Warisan.

Dewan Warisan dipenuhi oleh gerai yang dikendalikan oleh Kelab Guru dan Kakitangan, Pengurusan Sekolah, Kakitangan Sokongan Sekolah, Kakitangan Swasta, Pendidikan Khas, dan Koperasi Sekolah. Gerai pelajar pula terdiri daripada gerai Tingkatan 1, Tingkatan 2, Tingkatan 3, Tingkatan 4, Tingkatan 5, dan Tingkatan 6. Setiap gerai menyediakan juadah masing-masing yang telah ditetapkan. Semua pelajar dari pelbagai bangsa boleh berkunjung ke setiap gerai pelajar.

Majlis diserikan dengan persembahan daripada pelajar dan guru, kuiz, dan ucapan hari raya, dan pertandingan gerai terbaik. Gerai PPKI memperoleh tempat ketiga, gerai Koperasi Sekolah menduduki tempat kedua, manakala gerai Pengurusan meraih tempat pertama.

Sambutan menjadi lebih meriah dengan kehadiran pegawai-pegawai dari Pejabat Pendidikan Daerah Dungun, bekas-bekas Pengetua DESSO dan bekas pengetua dari sekolah yang berhampiran. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan