Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Ahad, 12 November 2017

JAMUAN AKHIR TAHUN KELAB GURU DAN KAKITANGAN

12 NOVEMBER 2017 (AHAD) -  Kelab Guru dan Kakitangan DESSO mengadakan Majlis Jamuan Akhir Tahun di Hotel UiTM Dungun petang ini.


Selain jamuan tengah hari, majlis turut mengadakan penyampaian Anugerah Khas Pengetua, antaranya Anugerah Penulisan Rekod Pengajaran Terbaik, Anugerah Guru Kreatif, dan Anugerah Kehadiran 100% Kategori Guru.

Majlis turut menyampaikan penghargaan kepada kakitangan dan guru yang bertukar ke sekolah lain pada tahun ini, antaranya Encik Mohd Izhar, Encik Mohd Husni bin Husain, Ketua Kerani yang bertukar ke SK Gong Pasir, dan Puan Noraini binti Awang, Ketua Panitia Bahasa Melayu yang dilantik sebagai Ketua Bidang Bahasa di SMK Kompleks Padang Jambu.

Dalam majlis itu juga diadakan cabutan bertuah, termasuk Cabutan Bertuah Utama yang dimenangi oleh Pembantu Makmal, Encik Muhammad Yusoff bin Mat Zin. Cabutan bertuah lain pula antaranya pakej penginapan percuma di inap desa di Dungun, barangan elektrik, barangan perhiasan, dan sebagainya.

1 ulasan:

  1. tahniah kepada kelab guru yang berjaya menganjurkan majlis yang meriah. tahniah!!

    BalasPadam