Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 12 Jun 2017

PELANCARAN IHYA RAMADAN 1438

11 JUN 2017 (AHAD) - Panitia Pendidikan Islam SMKSO menganjurkan aktiviti Ihya Ramadan 1438 dengan pelancarannya disempurnakan oleh Pengetua pada hari ini.



Program tersebut sebenarnya telah bermula pada 25 Mei 2017, hari terakhir persekolahan penggal satu dengan program Ceramah Ambang Ramadan.

Pelancaran dilaksanakan di Surau Al-Ikhlas SMKSO, serentak dengan pelancaran Sahsiah Unggul Murid (Sumur) Model Mutadayyin.

Dalam majlis itu, Tuan Haji Rusli bin Mohd Nor, Penolong Kanan Hal Ehwal Murid turut berucap untuk memperkatakan hal pelaksanaan Model Mutadayyin SUMUR.

Program yang dirangka untuk mengisi bulan Ramadan kali ini ialah Tadarus al-Quran, Mimbar Ramadan, Santapan Kalbu, Khatam al-Quran dan Tahlil Perdana, Sedekah Infak, Sumbangan Raya, Nur Pagi, Bingkisan Ramadan, Pertandingan Sepanduk, Pertandingan Doa, dan Pertandingan Azan.

Turut hadir ialah Encik Ruslan bin Haji Ismail, Penolong Kanan Pentadbiran, dan Guru-guru Kanan Mata Pelajaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan