Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 18 Januari 2016

PPD DUNGUN BERTEMU DENGAN GURU DAN PELAJAR SMKSO

18 JANUARI 2016 (Isnin) - Pegawai Pendidikan Daerah Dungun, Tuan Haji Bakar bin Jusoh melakukan kunjungan ke SMKSO pagi ini untuk bertemu dengan pelajar dan guru dalam satu perhimpunan khas di Medan Perhimpunan.


Tuan Haji Bakar dalam ucapannya berbangga kerana pelajar SMKSO telah mencipta pelbagai kejayaan sebelum ini. Walau bagaimanapun, beliau mahu setiap orang pelajar mencipta kejayaan demi kejayaan yang lebih baik untuk kepentingan diri, keluarga, bangsa, dan negara.

Tuan Haji Bakar yang akan bersara awal mulai 1 Februari 2016 turut menasihati guru dalam pertemuan dengan guru selepas perhimpunan bersama dengan pelajar agar meningkatkan kerjasama sesama sendiri. Selain itu, beliau meminta guru agar tidak mudah menjadi pengedar berita-berita belum sahih melalui media sosial.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan