Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Rabu, 7 Oktober 2015

SOLAT HAJAT PERDANA 2015

7 OKTOBER 2015 (RABU) - Jawatankuasa Projek Kecemerlangan PT3, SPM, dan STPM, dengan kerjasama Pengurusan Sekolah dan Surau Al-Ikhlas SMKSO, mengadakan Solat Hajat Perdana pada malam ini di Surau Al-Ikhlas.


Program bermula dengan solat Maghrib berjemaah, diikuti dengan solat hajat, bacaan Surah Yassin, dan solat Isyak berjemaah, yang dipimpin oleh Tuan Haji Ghazali bin Abdullah.

Program disertai oleh ibu bapa dan penjaga dan pelajar-pelajar yang Tingkatan 3, Tingkatan 5, dan Tingkatan 6. Peperiksaan PT3 akan berlangsung pada pertengahan bulan ini, manakala peperiksaan SPM dan STPM Penggal 3 akan berlangsung pada 2 November 2015, dan peperiksaan STPM Penggal 1 akan bermula seminggu selepas itu.

Dalam ucapannya, Pengetua SMKSO, Encik Wan Su bin Wan Jaffar berharap ibu bapa dapat memberikan perhatian kepada anak masing-masing, sebagai nilai tambah kepada usaha yang telah dijalankan oleh guru, agar anak-anak mampu mencapai kejayaan yang baik.

Turut hadir dalam majlis ini ialah Yang Dipertua Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG), Tuan Haji Mokhtar bin Omar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan