Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Ahad, 18 Ogos 2019

TUAN HAJI ZULKEFLY BERSAMA DENGAN PELAJAR BAGI KALI YANG TERAKHIR

TUAN Haji Zulkefly bin Abdul Rahim, Pengetua SMKSO yang ke-25, diberi peluang untuk bersama dengan pelajar bagi kali terakhir sebelum beliau bersara wajib dalam satu majlis khas di Medan Perhimpunan pagi ini.



Tuan Haji Zulkefly akan bersara mulai Rabu ini, 21 Ogos 2019, dan akan diraikan dalam majlis gilang-gemilang di Dewan Warisan pada hari Selasa, 20 Ogos 2019.

Dalam majlis pagi tadi, beliau diarak oleh guru dari Pejabat Pengurusan Sekolah ke Medan Perhimpunan yang sudah dipenuhi pelajar. Saudara Mohamad Nor Azlan bin Yusoff, Ketua Pelajar, mewakili pelajar memberikan ucapan alu-aluan, diikuti oleh Tuan Haji Rusli bin Mohd Nor, Guru Penolong Kanan Hal Ehwal Murid yang mewakili guru.

Majlis dimeriahkan dengan persembahan gendang Cina oleh sekumpulan pelajar Cina DESSO, di samping persembahan nyanyian beramai-ramai, nyanyian solo dan deklamasi sajak oleh pelajar Tingkatan Enam Bawah dan persembahan nasyid dari Koperasi Sekolah.

Tuan Pengetua turut memalu gong sebelum memberikan ucapannya, yang kemudiannya menerima hadiah sebuah bangku panjang daripada pelajar sebagai kenang-kenangan, dan memotong kek ulang tahun kelahirannya.

Majlis berakhir dengan pelajar-pelajar lelaki bersalam dengan Tuan Haji Zulkefli sebelum semua guru dan murid bergerak ke pekarangan Pejabat Pengurusan Sekolah untuk perasmian Tugu Pengetua.


Koleksi gambar:

1.   Majlis Bersama dengan Pelajar

2.   Perasmian Tugu Pengetua



Tiada ulasan:

Catat Ulasan