Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Selasa, 20 Ogos 2019

MAJLIS UNTAIAN KASIH SEMPENA DENGAN PERSARAAN PENGETUA KE-25 DESSO

TUAN Haji Zulkefly bin Abdul Rahim, Pengetua Ke-25 DESSO, yang akan bersara mulai esok (Rabu, 21 Ogos 2019) diraikan oleh warga DESSO dalam Majlis Untaian Kasih: Sesaat Bersama Seabad Terasa yang diadakan di Dewan Warisan pagi ini.


Tuan Haji Zulkefly yang dilahirkan di Kampung Teluk Lipat pada tahun 1959 turut diraikan oleh pengetua dan guru besar sekolah di daerah Dungun, bekas-bekas pengetua di daerah Dungun, dan rakan-rakan rapatnya.

Turut hadir dalam majlis itu ialah Tuan Haji Abdul Muie bin Ngah, Ketua Sektor, Sektor Pengurusan Sekolah di Jabatan Pendidikan Negeri Terengganu, yang mewakili Pengarah Pendidikan Negeri Terengganu, Encik Salim bin Ab. Ghani, Pegawai Pendidikan Daerah Dungun, dan Encik Shamsul Bahri bin Shafie, Ketua Unit, Unit Pengurusan Sekolah di Pejabat Pendidikan Daerah Dungun.

Selain itu, Tuan Haji Mokhtar bin Omar, Yang Dipertua PIBG dan beberapa orang ahli jawatankuasanya, dan Pegawai Perhubungan Polis Sekolah dari Ibu Pejabat Polis Dungun juga hadir.

Beliau mula bertugas di SMKSO pada 1 Julai 2018, setelah bertukar dari SMK Balai Besar, Dungun.

Tuan Haji Zulkefly berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Fizik di Universiti Pertanian Malaysia (1995) mula berkhidmat sebagai guru di SMK Chukai, Kemaman pada 23 Ogos 1982. Selepas itu beliau berkhidmat di SMK Rasau Kerteh, Kemaman (1991), dan SMK Kerteh, Kemaman (1995). Setelah dilantik sebagai Pengetua, beliau bertukar ke SMK Jabi, Jerteh (2010), sebelum ke SMK Seri Serating, Marang (2011), SMK Jambu Bongkok, Marang (2013), SMK Ketengah Jaya, Dungun (2015), dan SMK Balai Besar, Dungun (2017).

Dalam majlis itu, beliau yang datang bersama dengan isterinya, Puan Hajah Sakiah binti Tawang dan dua orang anaknya menerima cenderamata sebuah skuter Honda Vario daripada warga SMKSO dan beberapa hadiah lain daripada Pengurusan SMKSO dan rakan-rakan pengetua yang meraikannya.

Kehadirannya ke majlis itu dijemput dengan tiga buah kereta dan diiringi oleh kumpulan motosikal besar dari rumahnya di Kampung Nyiur, Paka.


Koleksi gambar majlis ini: Klik di sini.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan