Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Khamis, 21 Februari 2019

MESYUARAT AGUNG PIBG DAN PENYAMPAIAN BANTUAN AWAL PERSEKOLAHAN

PERSATUAN Ibu Bapa dan Guru (PIBG) mengadakan Mesyuarat Agung Ke-42 di Dewan Warisan hari ini.




Dalam mesyuarat tersebut, ahli PIBG bersetuju untuk mengekalkan Yang Dipertua, Tuan Haji Mokhtar bin Omar, dan Naib Yang Dipertua, Encik Chong Yep Kin, dan sebahagian besar daripada Ahli Jawatankuasa 2018.

Majlis perasmian mesyuarat disempurnakan oleh Encik Hasbie bin Muda, Pegawai Khas kepada Timbalan Menteri Kerajaan Tempatan dan Perumahan.

Selain itu, bersempena dengan mesyuarat itu juga diadakan penyerahan Bantuan Awal Persekolahan yang bernilai RM100.00 kepada 457 orang pelajar dari Tingkatan 1 hingga Tingkatan 5 yang layak. Bantuan tersebut diterima oleh ibu bapa dan penjaga daripada guru tingkatan mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan