Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 12 November 2018

PENANGAN PAKAIAN ARAB DAN BOLLYWOOD: JAMUAN AKHIR TAHUN KELAB GURU MERIAH

JAMUAN akhir tahun guru-guru DESSO yang dikendalikan oleh Kelab Guru dan Kakitangan DESSO di The Qamar, Paka petang ini berwarna-warni dan meriah dengan kehadiran guru yang berpakaian mengikut tema Arab dan Bollywood.


Majlis yang dikendalikan oleh Encik Muhammad Termizi berlangsung dengan penuh ceria dengan cabutan bertuah dan cabutan bertuah perdana. Di samping itu, majlis juga menyampaikan hadiah kepada pemenang berpasukan dan individu bagi Pertandingan Boling "Road to Hi-Tea" yang diadakan di Mesra Mall pada akhir bulan lalu.

Majlis turut dihadiri oleh Tuan Haji Mokhtar bin Omar, Yang Dipertua PIBG DESSO.

Guru-guru turut mengikuti tayangan video tentang aktiviti guru yang berlangsung sepanjang tahun 2017 dan 2018.

Dalam majlis itu, guru-guru yang memakai pakaian tema Arab dan Bollywood yang lengkap dan menarik menerima hadiah mengikut kategori pakaian lelaki dan perempuan. Pemenang diumumkan oleh Pengetua DESSO.

Pada akhir majlis, Pengerusi Kelab Guru dan Kakitangan, Encik Ramlan bin Jusoh mengumumkan jawatankuasa baharu kelab tersebut yang akan mengambil alih kepimpinan untuk sesi 2019-2020. Tuan Haji Roazian bin Abdul Rahman dipilih sebagai Pengerusi, manakala YM Raja Nazreen dipilih sebagai Naib Pengerusi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan