Sewajarnya...

TAHUN 2022 - ULANG TAHUN KE-64 SMK SULTAN OMAR... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE LAMAN SESAWANG SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU ::::::::: "SEPAKAT MENJULANG DESSO CEMERLANG" :::::: KAMI BERBANGGA DAPAT BELAJAR DAN BERKHIDMAT DI SMKSO :::::

Tarikh Kemas Kini

TARIKH KEMAS KINI: 16 April 2023 [11:40 pagi] +++++ MULAI TAHUN 2021, SMK SULTAN OMAR MELAKSANAKAN PROGRAM TRANSFORMASI SEKOLAH 2025 (TS25) DAN PERINTIS PROGRAM SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING, AND MATHEMATIC (STEM) DAERAH DUNGUN

Isnin, 28 Mac 2016

MESYUARAT AGUNG PIBG KE-39

26 MAC 2016 (SABTU) - Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) SMK Sultan Omar mengadakan mesyuarat agung ke-39 pada hari ini.


Dalam mesyuarat tersebut, Yang Dipertua sesi 2015/2016 mengekalkan jawatannya dengan persetujuan sebulat suara. Walaupun begitu, Naib Yang Dipertua melepaskan jawatannya dan digantikan oleh orang baharu.

Mesyuarat yang diadakan di Dewan Warisan itu dirasmikan oleh Encik Zulkifli bin Harun, Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Dungun, yang mewakili Puan Hajah Zainun binti Abu Bakar, Penyelaras Dewan Undangan Negeri (DUN) Sura.

Encik Zulkifli mengumumkan peruntukan RM1,000.00 yang diluluskan oleh Puan Hajah Zainun untuk aktiviti PIBG, manakala peruntukan lain boleh dipohon melalui Penyelaras DUN Sura tersebut berdasarkan keperluan.

Dalam ucapan sebelumnya, Encik Wan Su bin Wan Jaffar, Pengetua SMK Sultan Omar melahirkan kebanggaan terhadap calon PT3, SPM dan STPM 2015 yang telah mencatatkan keputusan yang baik dalam peperiksaan masing-masing. Tiga orang pelajar PT3 mendapat semua A, manakala tujuh orang pelajar SPM mendapat semua A, yang merupakan pencapaian terbaik dalam kalangan sekolah menengah harian di Terengganu. Calon STPM 2015 pula buat pertama kali mencatat keputusan 100% lulus, dengan melepasi nilai gred purata keseluruhan (NGPK) purata kebangsaan.

Pada akhir majlis, ibu bapa dan guru yang hadir berpeluang mendapat hadiah daripada program cabutan bertuah.

Selepas majlis perasmian berakhir, ibu bapa dan penjaga mengambil slip keputusan TOV PT3, SPM dan STPM untuk anak masing-masing.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan